ТРЕНДИ ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ: ОЧІКУВАННЯ ТА МОТИВАЦІЯ ПОКОЛІННЯ Z ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОПИТУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТІВ

Oresta Bordun, Anna Hrytsyshyn

Анотація


Анотація. Дослідження проводилося в рамках проєкту DAAD «The Health Тour», метою якого є обмін педагогічним і дослідницьким досвідом між університетами Німеччини, Угорщини, Хорватії, Грузії, Чехії та України. Проєкт також передбачає взаємне ознайомлення з останніми науковими досягненнями вчених і, як наслідок, реалізацію спільного навчального курсу «Медичний, оздоровчий та SPA-туризм». Курс викладався для студентів країн-учасниць проєкту, зокрема для здобувачів освітнього ступеня «магістр» освітньо-професійної програми «Туристична діяльність» Львівського національного університету імені Івана Франка у другому семестрі 2022–2023 років. Лекції почергово читали професори з шести університетів – Будапештського столичного університету (BMU), Каукаського міжнародного університету (CIU), Університету Рієки (UR), Херсонського державного університету (ХДУ), Празького університету економіки та бізнесу (VSE), Львівського національного університету імені Івана Франка (ЛНУ) під егідою Деггендорфського технічного інституту (DIT). Мета курсу відповідала новим тенденціям у сфері туристичних послуг: забезпечити не лише відпочинок туриста, але й можливість покращити його добробут [10]. Курс завершився проведенням Зимової школи з оздоровчого туризму 9–13 жовтня 2023 року в м. Пфарркірхен, Німеччина. У Зимовій школі взяли участь найбільш вмотивовані студенти та викладачі з усіх країн, залучених до проєкту. Участь у проєкті дозволила науковцям протягом тривалого часу спостерігати за поведінкою покоління Z, порівняти особливості їхньої поведінки з представниками інших поколінь, а також виокремити характерні риси представників різних країн всередині покоління. Накопичений емпіричний матеріал та наукові дослідження за допомогою опитування широкого кола українських студентів стали матеріалом для цієї статті. Опрацьовані результати опитування слугуватимуть орієнтирами для представників туристичного бізнесу, адже опитане покоління Z є найбільш кількісним на сьогоднішній день, тому необхідно враховувати його думку для трансформації роботи всієї туристичної галузі.

Ключові слова: оздоровчий туризм, велнес, покоління Z, тренди.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.