МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТА СВІТОВОМУ РИНКУ ШОКОЛАДУ
Анотація
Метою дослідження є удосконалення маркетингового інструментарію у забезпеченні ефективного просування продукції на українському та світовому ринках шоколаду. Узагальнено теоретикометодологічні засади стратегічного маркетингового просування як інструменту ефективного просування продукції. Проаналізовано частки найбільших виробників шоколаду у 2022 році. Визначено особливості маркетингового ціноутворення для зовнішньоекономічної діяльності в компанії Millennium, характеристики цільової аудиторії з виділенням постійних і нерегулярних споживачів. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «МАЛБІ ФУДС». Загальне споживання шоколаду в Україні скоротилося через відтік населення за кордон. Ринки змінюються, логістика та ланцюги поставок порушуються. Проте частка ринку та продажі шоколаду Millennium зросли. Особливість маркетингового ціноутворення у зовнішньоекономічній діяльності компанії Millennium з урахуванням специфіки міжнародного конкурентного середовища базується на тому, що в портфелі шоколадної фабрики є два бренди. Проведені кампанії з просування продукції фірми є ефективними, про що свідчить зростання її фінансових результатів діяльності.
Ключові слова: маркетинговий інструмент, просування продукту, споживання, шоколад, стимулювання дистриб’юторів, загальне споживання.
Повний текст:
PDF (English)Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.