МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТА СВІТОВОМУ РИНКУ ШОКОЛАДУ

Serhiy Kasian, Oleksii Shebanov, Larysa Kolisnyk

Анотація


Метою дослідження є удосконалення маркетингового інструментарію у забезпеченні ефективного просування продукції на українському та світовому ринках шоколаду. Узагальнено теоретикометодологічні засади стратегічного маркетингового просування як інструменту ефективного просування продукції. Проаналізовано частки найбільших виробників шоколаду у 2022 році. Визначено особливості маркетингового ціноутворення для зовнішньоекономічної діяльності в компанії Millennium, характеристики цільової аудиторії з виділенням постійних і нерегулярних споживачів. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «МАЛБІ ФУДС». Загальне споживання шоколаду в Україні скоротилося через відтік населення за кордон. Ринки змінюються, логістика та ланцюги поставок порушуються. Проте частка ринку та продажі шоколаду Millennium зросли. Особливість маркетингового ціноутворення у зовнішньоекономічній діяльності компанії Millennium з урахуванням специфіки міжнародного конкурентного середовища базується на тому, що в портфелі шоколадної фабрики є два бренди. Проведені кампанії з просування продукції фірми є ефективними, про що свідчить зростання її фінансових результатів діяльності.

Ключові слова: маркетинговий інструмент, просування продукту, споживання, шоколад, стимулювання дистриб’юторів, загальне споживання.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.