МЕТОД СИНТЕТИЧНОГО КОНТРОЛЮ В ОЦІНЮВАННІ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Iryna Paslavska, Andrii Synitskyi

Анотація


Анотація. Метою статті є обґрунтування методичних підходів до оцінювання впливу маркетингових заходів на економічну ефективність фірми з використанням методу синтетичного контролю. Підприємство розглядає можливості розвитку маркетингової стратегії для збільшення обсягів продажу та покращення фінансових результатів. Дослідження базується на показниках діяльності шести регіональних торговельних підрозділів ТзОВ «ЩЕДРО» (Київська, Луцька, Львівська, Рівненська, Тернопільська та Хмельницька філії). Використовуються програмні засоби середовища R, зокрема пакет Synth, який дає змогу моделювати синтетичний блок керування та оптимізувати вагові коефіцієнти чинників синтетичної групи. Результати показують, що синтетичний об’єкт достатньо схожий з реальним підрозділом. Візуалізація та порівняння траєкторій обсягів продажів реального та синтетичного контролю дозволяють оцінити ефективність стратегії.

Ключові слова: маркетингова стратегія, реклама, причинно-наслідкові зв’язки, метод синтетичного контролю, пакет Synth.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.