ПРО СИСТЕМУ СТРАТЕГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ, ІНСТИТУТІВ ВЛАДИ ТА БІЗНЕСУ (ПРИКЛАД ЛЬВІВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ)
Анотація
Анотація: Метою статті є визначення ефективних напрямів і форм взаємодії ЗВО, влади і бізнесу, які забезпечують основу для довіри та формування системи стратегічного партнерства між цими інститутами. Проаналізовано сутність та основні напрямки стратегічного партнерства. Розглянуто Угоду про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, у якій передбачено завдання щодо співпраціу сфері вищої освіти. Проаналізовано міжнародний досвід взаємозв’язків учасників ринку освітніх послуг та ринку праці. Використано методи кабінетних досліджень, методи анкетування роботодавців та інших партнерів Львівського університету, статистичні методи обробки та аналізу результатів опитування.
У статті запропоновано основні елементи удосконаленої моделі співпраці у рамках «ЗВО-держава-бізнес», що дає можливість збалансувати попит і пропозицію на молодих фахівців та налагодитb кращу комунікацію усіх стейкхолдерів цього процесу.
Ключові слова: стратегічне партнерство, заклад вищої освіти, ринок праці, інститути влади, бізнес, якість освіти, стейкхолдери.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.