ПРОЦЕСИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ СИСТЕМ В ОСВІТІ

Roman Soviak, Vasyl Antoniv

Анотація


Анотація. Метою дослідження є виявлення нових можливостей, які можуть бути використані під час розробки інтелектуальних систем в освіті. Завданнями статті є наступними: з’ясувати сутність штучного інтелекту в освіті, розкрити його роль в освітніх процесах, особливо в онлайн-навчанні, визначити методи та шляхи, які можна застосувати для більш ефективного навчання. Результати дослідження показали, що технології штучного інтелекту відіграють важливу роль у розвитку навчання та роблять освіту більш гнучкою, інноваційною та ефективною. Перспективи подальших досліджень з цього питання полягають у вивченні останніх наукових результатів, які стосувалися використання штучного інтелекту в освіті та визначення нових шляхів інтеграції нових технологій у навчання. Усе це має суттєво вплинути на результати навчання та систему освіти.

Ключові слова: навчання, онлайн-освіта, штучний інтелект, аналітика навчання, машинне навчання, інтелектуальний аналіз даних.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.