СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ЯК ІНСТРУМЕНТ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

Oleksandra Belz

Анотація


Анотація. Метою роботи є обґрунтування вибору ефективних стратегій ведення бізнесу в соціальних мережах з використанням різних типів інструментів соціальних мереж. У роботі висвітлено вплив реферального трафіку з соціальних мереж на пошукову оптимізацію сайту. Результати дослідження показали, що акаунти Facebook дають максимальний трафік на сайти. У статті проаналізовано підходи до побудови портфелю цільової аудиторії. У роботі подано статистику використання соціальних мереж та месенджерів в Україні та виокремлено переваги публічних акаунтів соціальних мереж. Автор дає порівняльну характеристику популярних чат-бот платформ для месенджерів. Результати дослідження показали, що Smart Sender є ефективним інструментом для розроблення чат-ботів для месенджерів. У роботі розкрито завдання таргетованої реклами з метою просування бізнесу в соціальних мережах. Сформульовано висновок, що соціальні мережі є ефективним інструментом ведення бізнесу, який дає змогу компаніям зберігати конкурентні позиції на ринку. Якщо соціальні мережі супроводжують сайт, тоді для успішного ведення бізнесу необхідно обрати стратегію створення акаунтів з мінімально доцільним налаштуванням профілю в якомога більшій кількості соціальних мереж, а розвивати профілі в тих соціальних мережах, які дадуть максимальний реферальний трафік на сайт. Якщо прийнято рішення про ведення онлайн-бізнесу лише в соціальних мережах, тоді потрібно обрати стратегію вибору майданчиків з найбільш релевантною цільовою аудиторією та зручними механізмами отримання замовлень.

Ключові слова: соціальні мережі, онлайн бізнес, соціальні сигнали, таргетована реклама, цільова аудиторія, контент-план, месенджери, чат-боти


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.