МІЖНАРОДНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДИНГУ MOBIL: ПЛАНУВАННЯ, ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ЦІНОУТВОРЕННЯ

Serhiy Kasian, Kateryna Pilova, Yurii Makukha

Анотація


Анотація. Проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «МаслоТрейд», що функціонує у сфері просування і розподілу паливно-мастильних матеріалів на ринках України. Встановлено, що інноваційний високо маржинальний продукт Flagship не є масовим, через свою високу ціну у простому порівнянні з подібним товаром, і тому дуже закономірно, що сегмент Premium є найбільшим. Визначено, що до додаткових умов постачання слід віднести можливість інженерного супроводу від компанії-дистриб’ютора. Ці аспекти ураховуються у промисловому брендингу. Оцінено структуру продаж ТОВ «МаслоТрейд» за підходом FPS, структуру асортименту мастильних матеріалів бренду Mobil у 2021 році за напрямками PVL, CVL та IND; визначено середню ціну продажів ТОВ «МаслоТрейд» за 2021 рік. Зазначено, що мастильні матеріали з сегменту Flagship мають значно вищу ціну порівняно з іншими сегментами. Це підтверджує наведені раніше дані про те, що це інноваційні, екологічні та високо маржинальній мастильні матеріали. Проведено сегментування ринку із використанням сучасних інформаційних технологій у два етапи: макро- і мікросегментацію. Встановлено, що за видом діяльності, частотою та обсягами закупок було виділено такі три сегменти: аграрні господарства та холдинги; підприємства металургійної галузі; підприємства гірничо видобувної та гірничо переробної галузі.

Ключові слова: інформаційні технології, міжнародний маркетинг, корпоративний брендинг, планування, ціноутворення, товарна політика.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.