МІЖНАРОДНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ, КОМУНІКАЦІЇ, ЛОГІСТИКА КОМПАНІЇ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Serhiy Kasian, Aleksander Sapiński, Vladyslav Petukhov

Анотація


Aнотація. Висвітлено та розвинуто теоретико-методичні засади, а також сформульовано практичні рекомендації щодо організації маркетингових комунікацій у каналах дистрибуції компанії. Проаналізовано особливості стратегічної маркетингової діяльності ТОВ «Євромікс» на ринку B2B.

Окреслено перспективи та можливості маркетингової діяльності підприємства на ринку. Серед визначених перспектив - використання засобів штучного інтелекту в програмах екологічного маркетингу.

Ключові слова: ціноутворення, маркетинг, комунікації, компанія, логістика, канали дистрибуції, сталий розвиток.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.