МІЖНАРОДНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ, КОМУНІКАЦІЇ, ЛОГІСТИКА КОМПАНІЇ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Анотація
Aнотація. Висвітлено та розвинуто теоретико-методичні засади, а також сформульовано практичні рекомендації щодо організації маркетингових комунікацій у каналах дистрибуції компанії. Проаналізовано особливості стратегічної маркетингової діяльності ТОВ «Євромікс» на ринку B2B.
Окреслено перспективи та можливості маркетингової діяльності підприємства на ринку. Серед визначених перспектив - використання засобів штучного інтелекту в програмах екологічного маркетингу.
Ключові слова: ціноутворення, маркетинг, комунікації, компанія, логістика, канали дистрибуції, сталий розвиток.
Повний текст:
PDF (English)Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.