ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА У ЛЬВІВСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ В ПЕРІОД ТРАНСФОРМАЦІЙ ТА ПОЧАТКУ ІНСТИТУАЛІЗАЦІЇ

Volodymyr Shvets

Анотація


Анотація. Метою статті є поглиблення теоретико-методологічних основ розвитку економічної освіти на прикладі Львівського університету в умовах унікальної ситуації України першої половини ХХ ст. Актуальність дослідження зумовлене необхідністю з’ясування тогочасної ситуації щодо розвитку економічної освіти в умовах загострення політичних протистоянь та плюралізму поглядів, які виникли в результаті Першої світової війни та Визвольних змагань. У статті використано методи діалектики, ретроспективного аналізу і синтезу діяльності науково-педагогічного персоналу у сфері економічної освіти Львівського університету. Результати дослідження показали, що науково-педагогічний персонал Українського (таємного) університету тісно співпрацював з фаховими економічними інституціями і науковими установами Львова, брав активну участь у європейському освітньому просторі та діяльності українських фахових установ економічного напрямку, поширював свої знання через їхні друковані органи. Узагальнений висновок показує, що економічна освіта у Львівському університеті періоду соціально-політичних трансформацій першої половини ХХ ст. розвивається у багатовекторній площині, а також розпочинається процес її інституалізації відповідно до запитів практичного економічного поступу. Досвід розвитку економічної освіти та її інституалізації у Львівському університеті сприятиме формуванню базових основ для майбутнього прогнозування ефективних освітніх технологій у надзвичайних і трансформаційних умовах.

Ключові слова: економічна освіта, Львівський університет, Суспільної та економічної історії кафедра, Український (таємний) університет, гуманітарний факультет, факультет права і адміністрації, інституалізація.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6220

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.