ТЕНДЕНЦІЇ ТА МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ РИНКУ РОСЛИННИХ АНАЛОГІВ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Yaroslava Larina, Diana Fayvishenko

Анотація


Анотація. Метою статті є характеристика поточного стану та визначення перспектив розвитку ринку рослинних аналогів молочних продуктів. У статті вирішено завдання визначення трендів світового та вітчизняного ринку рослинних аналогів молочних продуктів, споживчих переваг щодо таких продуктів та ключових напрямів маркетингової діяльності. У дослідженні використано методи системного аналізу, узагальнення, порівняння, SWOT-аналіз. Результати досліджень виявили значні перспективи розвитку ринку рослинних аналогів молочної продукції у світі та в Україні. Досліджено споживчі переваги, ідентифіковано основні причини вибору споживачами рослинних замінників молочних продуктів, до яких належать піклування про здоров’я, зростання сегменту вегетаріанців/веганів, турбота про тварин та ін. Подано рекомендації щодо застосування маркетингового інструментарію з виведення на ринок і просування рослинних аналогів молочних продуктів, що стосуються їх якісних характеристик, сегментації ринку, позиціонування, формування асортименту та ціноутворення.

Ключові слова: рослинні аналоги молочних продуктів, ринок, тенденції, споживачі переваги, альтернативне молоко, маркетинг.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6219

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.