Вплив юзабіліті оптимізації веб-ресурсів на ефективність рекламних кампаній в інтернет-маркетингу
Анотація
Анотація. Стаття присвячена вивченню юзабіліті з погляду технології підвищення конверсії рекламних кампаній і конверсійності веб-ресурсів в цілому. Мета – дослідити особливості впливу юзабіліті оптимізації на ефективність PPC-просування, розробити рекомендації щодо проведення юзабіліті аудиту цільових сторінок веб-ресурсу, на які потрапляє трафік з PPC-реклами. Методологічною основою статті є тенденції та тренди PPC-просування і конверсійні технології. Під час проведення наукового дослідження використано: методи індуктивного та дедуктивного аналізу; табличне моделювання значущості впливу юзабіліті на PPC, залежно від цілей рекламних кампаній; аналіз вторинної статичної інформації про поведінку споживачів на веб-сайтах; синтез. У статті змодельовано ситуації, які підтверджують необхідність розгляду юзабіліті показників невідривно один від одного. З’ясовано роль A/B-тестування, наскрізної аналітики та теплових карт як інструментів підвищення ефективності рекламних кампаній. Запропоновано деталізований чек-лист юзабіліті аудиту в межах PPC-просування, орієнтованого на конверсію. За результатами дослідження визначено, що сукупність PPC, юзабіліті оптимізації та аудиту з конкретними рекомендаціями забезпечує синергетичний ефект і дає змогу компанії, яка розвиває власний бізнес в інтернет-середовищі, збільшити дохід та залучити нових клієнтів.
Ключові слова: PPC-просування, юзабіліті оптимізація, юзабіліті аудит, конверсія, трафік, CRO-аудит, веб-ресурс.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.