Туристична індустрія України в умовах коронавірусної пандемії

Oresta Bordun, Vira Shevchuk

Анотація


Анотація. Проаналізовано показники роботи туристичного бізнесу в Україні у період пандемії COVID-19 на основі чого надано пропозиції щодо організації роботи туристичної індустрії загалом та надання державної підтримки туристичним підприємствам зокрема. Визначено, що у період 2019–2020 років в Україні закрилось близько півтисячі туристичних підприємств, а переорієнтація на вітчизняного споживача у зв’язку з обмеженням на закордонні поїздки суттєво зменшила доходи у туристичному бізнесі. Розроблено і обґрунтовано пропозиції щодо підтримання туристичної індустрії, зокрема: надання пільг щодо місцевих податків та зборів для підприємств туристичного бізнесу; підтримання розвитку місцевого МСП у туристичній сфері; формування переліку об’єктів критичної інфраструктури та правил їх підтримки в період пандемії; налагодження постійної ефективної комунікації місцевої влади та громади із питань політики протидії COVID-19; збір та аналіз інноваційних ідей щодо підтримки економічної діяльності в період карантинних обмежень та постковідного економічного відновлення тощо. Запропоновано виділення медичного туризму як пріоритетного у постковідний період розвитку економіки.

Ключові слова: туристична індустрія, туристичні оператори, туристичні агенти, туристичний збір, пандемія COVID-19


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2021.60.0.6014

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.