Концепція управління маркетинговими стратегіями підприємств індустрії гостинності

Oksana Polinkevych, Ryszard Kamiński, Liubov Lipych

Анотація


Анотація. Мета статті – проаналізувати маркетингові концепції підприємств індустрії гостинності та розробити підходи до управління ними. У дослідженні використано методи індукції, дедукції, аналізу, синтезу, порівняння, умовиводу, узагальнення, абстракції. Результати дослідження виявили, що варто використовувати стратегії широкого проникнення, інтенсивного маркетингу, розширення асортиментної лінії, «витягування вверх», розвитку. Причому основним інструментом має стати SMM маркетинг. Саме тому варто задовольняти відчуття споживачів на чотирьох рівнях: фізичному, духовному, інтелектуальному, емоційному. Проаналізовано маркетингові стратегії підприємств індустрії гостинності за метою та завданням, які вони виконують. Подано оцінку динаміки розвитку готельного господарства у країнах світу та Україні.

Ключові слова: індустрія гостинності, маркетингові стратегії, COVID-19, управління, концепція, підприємство


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2021.60.0.6010

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.