Джерела даних в аналітиці бізнес-середовища та їх трансформація у цифровій економіці
Анотація
Анотація. Зростання обсягів інформації, різноманітності її джерел та інструментів аналізу потребує систематизації і критичного аналізу типів даних у вивченні бізнес-середовища та прийнятті рішень. Ці завдання актуальні для держаних інституцій, які здійснюють регуляторний вплив на бізнес-середовище, та для бізнес-консалтингу, аналітичних служб компаній, що спеціалізуються на стратегічному аналізі, економічній безпеці, вивченні ринків і конкурентів. Мета статті – узагальнити та систематизувати сучасні типи і джерела даних у вивченні бізнес-середовища, а також їхні формати у зв’язку з трансформацією в інформаційно-аналітичні платформи, корпоративні інформаційні системи для прийняття рішень. У дослідженні використано системно-структурний підхід, а також загальнонаукові методи дослідження – аналіз, синтез, порівняння у характеристиці сучасних джерел даних для інформаційно-аналітичної підтримки прийняття рішень.
У статті запропоновано класифікацію типів даних, систематизовано їхні джерела і формат представлення, а також інформаційно-аналітичні платформи, які можуть бути використані для аналізу та регулювання бізнес-середовища в Україні. Коректне визначення і використання різних типів даних з урахуванням їх джерел, режимів доступу і форматів є головною умовою якості економічної аналітики у процесі прийняття управлінських рішень, у тім числі в галузі державної регуляторної
політики в економічній сфері.
Ключові слова: бізнес-середовище, відкриті дані, інформація, інформаційно-аналітичні платформи, статистична інформація.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2021.60.0.6007
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.