АНАЛІЗ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЦІНОУТВОРЕННЯ, ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ У ПЛОЩИНІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ
Анотація
Анотація. У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, що функціонує на ринку харчових продуктів; позиціонування на ринку харчових продуктів та запропоновано комплекс маркетингових заходів задля залучення споживачів до магазину. Мета дослідження – визначити особливості маркетингової діяльності для магазину, позиціонування на ринку харчових продуктів та запропонувати комплекс маркетингових заходів задля залучення споживачів до магазину. Асортимент магазину налічує шість товарних категорій та 210 асортиментних позицій. Цінова політика основана на аналізі купівельної спроможності споживачів. Проведено аналіз маркетингової товарної політики магазину СМК. Основною товарною групою магазину СМК є ковбасні вироби. Вона складає понад 60% від асортименту та обсягу доходів магазину. Порівняльний аналіз комплексу маркетингу магазину СМК та конкурентів засвідчує, що сильними сторонами магазину, у порівнянні з конкурентами, є персонал, його кваліфікованість та порядність, а також сильними сторонами є завжди свіжа продукція та швидкість обслуговування покупців. Слабкими сторонами магазину стали майже повна відсутність просування, зовнішнє оформлення магазину та невеликі торгові площі.
Споживачі непоінформовані про сертифікати якості продукції та не враховують їх при виборі ковбасних виробів. Розроблено програму маркетингу, яка включає такі основні пункти: оптимізація маркетингової цінової політики, впровадження нових методів стимулювання збуту, збільшення торгівельних площ магазину.
Ключові слова: позиціонування, ціноутворення, товарна політика, маркетингова діяльність, магазин, програма маркетингу.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.59.0.5916
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.