АНАЛІЗ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЦІНОУТВОРЕННЯ, ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ У ПЛОЩИНІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ

Serhiy Kasian, Yevheniy Hypskyi, Iryna Maherramova

Анотація


Анотація. У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підпри­ємства, що функціонує на ринку харчових продуктів; позиціонування на ринку харчових продуктів та запропоновано комплекс маркетингових заходів задля залучення споживачів до магазину. Мета дослідження – визна­чити особливості маркетингової діяльності для магазину, пози­ціону­вання на ринку харчових продуктів та запропонувати комплекс маркетингових заходів задля залучення споживачів до магазину. Асорти­мент магазину налічує шість товарних категорій та 210 асорти­ментних позицій. Цінова політика основана на аналізі купівельної спро­мож­ності споживачів. Проведено аналіз маркетингової товарної полі­тики магазину СМК. Основною товарною групою магазину СМК є ковбасні вироби. Вона складає понад 60% від асортименту та обсягу доходів магазину. Порівняльний аналіз комплексу маркетингу магазину СМК та конкурентів засвідчує, що сильними сторонами магазину, у порівнянні з конкурентами, є персонал, його кваліфікованість та поряд­ність, а також сильними сторонами є завжди свіжа продукція та швидкість обслуговування покупців. Слабкими сторонами магазину стали майже повна відсутність просування, зовнішнє оформлення магазину та невеликі торгові площі.

Споживачі непоінформовані про сертифікати якості продукції та не враховують їх при виборі ковбасних виробів. Розроблено програму марке­тин­гу, яка включає такі основні пункти: оптимізація маркетингової цінової політики, впровадження нових методів стимулювання збуту, збільшення торгівельних площ магазину.

Ключові слова: позиціонування, ціноутворення, товарна політика, маркетингова діяльність, магазин, програма маркетингу.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.59.0.5916

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.