АНАЛІЗ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ СЕРЕД ЗДОБУВАЧІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА ПОЛЬЩІ
Анотація
Доведено актуальність дотримання засадничих принципів академічної доброчесності в освітньому просторі, особливо під час організації дистанційного навчання. Мета публікації – розкрити поняття і проаналізувати стан розвитку академічної доброчесності у закладах вищої освіти (ЗВО) України й Польщі. Об’єктом дослідження обрано процес становлення та розвитку академічної доброчесності серед студентів економічних спеціальностей Львова (Україна), Кєльц (Польща), Ольштина (Польща). Авторами використані методи теоретичного узагальнення, анкетування, групування, систематизації, порівняльного аналізу, комплексного оцінювання. Результати дослідження показали відсутність суттєвих розбіжностей у реакціях, обізнаності та відчуттях студентів України та Польщі щодо стану розвитку академічної доброчесності у їхніх навчальних закладах. Сформульовано висновок про доречність періодичного анонімного оцінювання реакції здобувачів вищої освіти на форми та методи організації навчального процесу, що дає змогу проаналізувати рівень дотримання засадничих принципів академічної доброчесності у ЗВО та своєчасно реагувати на розв’язання проблем.
Ключові слова: академічна доброчесність, аналіз, анкетування, економічні спеціальності, заклад вищої освіти, студенти.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.59.0.5903
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.