ПРОСУВАННЯ ОБЄКТІВ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ НА РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Tetiana Lukashenko

Анотація


Розглянуто питання просування об’єктів історико-культурної спадщини на ринок туристичних послуг, як цінностей, які можуть привернути увагу потенційного туриста і спонукати його до відвідування місць локалізації даних об’єктів. Досліджено, що просування об’єктів історико-культурної спадщини не має скоординованого інституційного забезпечення, здійснюється низкою суб’єктів, які переслідуючи власні інтереси, не формують у потенційного туриста системного уявлення про об’єкт. Доведено, що просування об’єктів повинно відповідати потребам і очікуванням потенційного туриста. Для цього запропоновано сегментувати туристів в сфері історичного та культурного туризму за фактором історико-культурних пріоритетів. Розглянуто низку сучасних засобів просування об’єктів історико-культурної спадщини та надано низку рекомендацій щодо їх застосування, зокрема запропоновано структуру інформаційного наповнення сайтів даних об’єктів.

Ключові слова: просування, об’єкти історико-культурної спадщини, потенційні туристи, засоби просування, туристичний продукт.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.59.0.5913

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.