БЕНЧМАРКІНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ УЧАСНИКІВ РИНКУ АНТИКВАРІАТУ В УКРАЇНІ
Анотація
Метою статті є визначення можливості й доцільності застосування бенчмаркінгу в пошуку «еталонного» досвіду серед учасників іноземного ринку антикваріату й подальшого застосування найкращої з практик учасниками ринку антикваріату в Україні. Для цього проаналізовано діяльність найвідоміших аукціонних домів на ринку антикваріату Польщі з визначенням їх слабких і сильних сторін. У дослідженні використано методи бенчмаркінгу, аналізу, порівняння, індукції та дедукції. Аналіз діяльності вибраних учасників ринку антикваріату за такими критеріями, як канали збуту, асортимент, обсяги продажу, цінова політика та ділова репутація дав змогу обґрунтувати найкращу з практик для впровадження на вітчизняному ринку антикваріату – це діяльність аукціонного дому Polswiss Аrt.
Ключові слова: ринок антикваріату, ціна, аукціон, бенчмаркінг, стратегія, твори мистецтва.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.59.0.5914
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.