МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ У СИСТЕМІ РОЗШИРЕННЯ ПОТОКІВ МАРКЕТИНГОВИХ ЦІННОСТЕЙ

Serhiy Kasian, Daria Yuferova, Aleksander Sapiński

Анотація


У роботі розвинуто теоретико-методичні положення маркетингових комунікаційних стратегій підприємств задля розширення потоків маркетингових цінностей у площині маркетингової комунікаційної діяльності підприємств. Мета дослідження: розвинути теоретико-методичні положення маркетингових комунікаційних стратегій підприємств у площині розширення потоків маркетингових цінностей. Використані методи дослідження є: узагальнення, індукція, дедукція, порівняння, системний підхід, теорія маркетингу і конкуренції, графічний аналіз. Мережа «МОРЕ ПИВА» застосовує у діяльності представницьку комунікаційну стратегію. Запропоновано використання активної комунікаційної стратегії. Встановлено, що сучасний свідомий споживач постійно прагне до самовираження. Саме завдяки впровадженню креативних методик можливо підвищити інформаційне й емоційне наповнення маркетингових комунікацій підприємств. Визначено, що стратегічна комунікаційна діяльність мережі «МОРЕ ПИВА» в Інтернет-середовищі потребує доопрацювання. Запропоновано використання мережею активної комунікаційної стратегії. У статті розвинено стратегії маркетингових комунікацій, спрямовані на взаємодію виробника із споживачем на прикладі діяльності підприємства компанії «МОРЕ ПИВА». Проведений аналіз соціальних мереж «МОРЕ ПИВА» та їх фірм-конкурентів показав, що компанія має значно більше підписників у соціальних мережах. Проведено порівняльний аналіз стратегій маркетингових комунікації фірм-конкурентів.

Ключові слова: споживач, концепція маркетингу, взаємодія, комунікаційні стратегії.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.58.0.5818

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.