КОГНІТИВНА МОДЕЛЬ ХЕДЖИНГОВОГО ІНВЕСТУВАННЯ
Анотація
Метою статті є розробка когнітивної моделі хеджингового інвестування. Для досягнення поставленої мети використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання, зокрема: при здійсненні дослідження (аналіз та синтез, описання, системного підходу, графічний, табличний); при побудові когнітивної моделі застосовані два види моделювання – структурно-системне й імітаційне.
У роботі розглянуто особливості альтернативних класів інвестиційних активів. Визначено, що фондами альтернативного інвестування є хедж-фонди, які мають відмінні риси у порівнянні с традиційними інвестиційними фондами та є привабливими інвестиційними інструментами з високим рівнем дохідності та ризику. За результатами дослідження розроблено когнітивну модель хеджингового інвестування.
Сформульовано висновок, що представлена модель враховує концепти, ознаки, ситуації, фактори хеджингового інвестування та їх причинно-наслідкові взаємозв’язки, що зрештою сприятиме удосконаленню управління хедж-фондами, допомагатиме передбачати можливі ризики та приймати відповідні рішення щодо їх усунення.
Ключові слова: хедж-фонди, інвестування, дохідність, інвестиційні фонди, стратегія хедж-фонду.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.58.0.5817
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.