ІНСТРУМЕНТИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ

Iryna Hnyliakevych, Roksolana Yerushevska

Анотація


Метою статті є узагальнення теоретичних положень нейромаркетингу та виокремлення, на цій основі, ефективних для діяльності компанії в Інтернет-середовищі нейромаркетингових інструментів. 

Метою статті є узагальнення теоретичних положень нейромаркетингу та виокремлення, на цій основі, ефективних для діяльності компанії в Інтернет-середовищі нейромаркетингових інструментів. Проаналізовано маркетингову діяльності компанія «Swatti» в Інтернет-середовищі та розроблено на основі протестованих гіпотез практичні рекомендації по застосуванню інструментів нейромаркетингу в Інтернет-діяльності компанії на ринку домашнього одягу. Зокрема, з використанням засобів спліт-тестування кольорів цільових кнопок насайті компанії «Swatti» проаналізовано інструменти мерчандайзингу (психології кольорів) в онлайн середовищі; використання аромамаркетингу дозволило визначити вплив запахів на тенденцію повторних купівель в Інтернет магазині бренду домашнього одягу «Swatti». Проаналізовано вплив «ефекту обманки» («якірного ефекту») на рівень продажів компанії в Інтернет-середовищі. Сформульовано рекомендації які дозволять покращити конкурентоспроможність компанії, залучити нових клієнтів, а також підвищити рентабельність маркетингових заходів.

Ключові слова: маркетинг, нейромаркетинг, інструменти нейромаркетингу, поведінка споживача, свідомість споживача, Інтернет-середовище, Інтернет-діяльність.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.58.0.5816

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.