ЧИННИКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР У СФЕРІ ПОСЛУГ

Olha Chervona, Nataliia Kopach

Анотація


Метою статті є проведення комплексного аналізу особливостей надання послуг підприємницькими структурами та, на його основі, визначення базових аспектів управління та головних чинників забезпечення конкурентоспроможності сервісного бізнесу. У дослідженні використано такі методи наукового дослідження як  індукції,  дедукції,  метод узагальнення, формалізації, метод наукової абстракції. У результаті дослідження визначено специфіку послуг як ринкового товару та основні конкурентні переваги якості послуг. Розкрито аспекти сервіс-менеджменту та виділено базові принципи управління персоналом як основи конкурентоспроможності підприємництва у сфері послуг. Сформульовано висновок, що у процесі формування конкурентоспроможності сервісного бізнесу особливо важливо враховувати комплексність та системність процесу надання послуг, а також доцільно закладати маркетинговий підхід в основу управління сервісним підприємством.

Ключові слова: конкурентні переваги послуг, якість послуг, сервіс-менеджмент,  імідж підприємства, маркетинг у сфері послуг.

 


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.58.0.5815

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.