ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ТА ОПОДАТКУВАННЯ БЛОГЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

Hanna Holovchak, Olena Fedets

Анотація


Метою статті є дослідження особливостей провадження та оподаткування блогерської діяльності як необхідної складової інтернет-маркетингу, бізнесу та виразу особистості у сучасному суспільстві. Використано такі методи наукових досліджень, як аналіз, класифікація та узагальнення. Приділено увагу різноманітності блогів у всесвітній мережі, їх специфічним особливостям та ефективному використанню з метою одержання прибутку. У статті розглянуто поняття «інтернет-маркетинг» та «блог» у сучасному трактуванні. Висвітлено принципи дії успішних блогів та методику їх створення. Проаналізовано проблемні питання блогерської етики, надано рекомендації щодо ведення конкурентоспроможного блогу. Проаналізовано вибір системи оподаткування для такого виду економічної діяльності як блогінг. Сформульовано висновок, що блогерська діяльність є особливим видом економічної діяльності, яка відбувається віртуально та призводить до отримання економічних вигод, які підлягають обліку та оподаткуванню в межах чинного законодавства України.

Ключові слова: блог, блогерська діяльність, блогосфера, блогерська етика, інтернет-маркетинг, пост, облік та оподаткування блогерської діяльності в Україні.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2020.58.0.5813

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.