ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ З ВРАХУВАННЯМ ФУНКЦІЇ ДЕФІЦИТУ
Анотація
У статті здійснено оптимізацію транспортних потоків, оскільки в останні роки громадський транспорт став привабливішим, як альтернатива приватному транспорту, через збільшення перевантаженості у великих міських районах та підвищення цін на пальне.
Питання управління транспортними потоками є надзвичайно важливим для українських транспортних підприємств. Це пов’язано зі скороченням міжнародних пасажирських перевезень, які є систематичними і вимагають повноцінного аналізу, використовуючи наукові методи та включаючи процес моделювання.
Модель в цьому дослідженні побудована з врахуванням функції дефіциту та витрат, з якими стикається фірма з міжнародних пасажирських перевезень “East West Eurolines”. Цільова функція моделі враховує експлуатаційні витрати, що супроводжують поїздку, та репутаційні втрати, які були враховані у функції дефіциту. Підхід врахування існуючого дефіциту транспортних засобів використовується для здійснення змін у графіках подорожей, зупинках, які здійснюють водії під час виконання рейсу, та мінімізації розміру транспортного парку.
Для практичної реалізації результатів дослідження ця методологія застосована до компанії міжнародних пасажирських перевезень. Було знайдено оптимальне поєднання всіх доступних ресурсів, необхідних для поїздки, з мінімізацією всіх можливих втрат. Результати показують, що загальний обсяг експлуатаційних витрат може бути зменшений на 25% за рахунок змін фактичних графіків.
Ключові слова: трапортний потік, функція дефіциту, транспортна мережа, репутаційні втрати, експлуатаційні витрати, час очікування, плоский пік.Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2019.57.0.4035
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.