ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ З ВРАХУВАННЯМ ФУНКЦІЇ ДЕФІЦИТУ

V.-B. Vovk, Z. Artym-Drohomyretska, S. Kalishchuk, R. Tsikalova

Анотація


У статті здійснено оптимізацію транспортних потоків, оскільки в останні роки громадський транспорт став привабливішим, як альтер­натива приватному транспорту, через збільшення перевантаженості у великих міських районах та підвищення цін на пальне.

Питання управління транспортними потоками є надзвичайно важ­ливим для українських транспортних підприємств. Це пов’язано зі ско­ро­ченням міжнародних пасажирських перевезень, які є система­тичними і вимагають повноцінного аналізу, використовуючи наукові методи та включаючи процес моделювання.

Модель в цьому дослідженні побудована з врахуванням функції дефі­ци­ту та витрат, з якими стикається фірма з міжнародних паса­жир­ських перевезень “East West Eurolines”. Цільова функція моделі враховує експлуатаційні витрати, що супроводжують поїздку, та репу­таційні втрати, які були враховані у функції дефіциту. Підхід враху­вання існуючого дефіциту транспортних засобів використо­вується для здійснення змін у графіках подорожей, зупинках, які здійснюють водії під час виконання рейсу, та мінімізації розміру транспортного парку.

Для практичної реалізації результатів дослідження ця методологія застосована до компанії міжнародних пасажирських перевезень. Було знайдено оптимальне поєднання всіх доступних ресурсів, необхідних для поїздки, з мінімізацією всіх можливих втрат. Результати показують, що загальний обсяг експлуатаційних витрат може бути зменшений на 25% за рахунок змін фактичних графіків.

Ключові слова: трапортний потік, функція дефіциту, транспортна мережа, репутаційні втрати, експлуатаційні витрати, час очікування, плоский пік.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2019.57.0.4035

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.