ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ ТА ПРИВАТНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ В ЕПОХУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ І BIG DATA
Анотація
Проаналізовано основні зміни у поведінці споживачів щодо пошуку інформації, зумовлені розвитком інформаційних і цифрових технологій. Показано, що збереження приватності споживачів різко ускладнюється у зв’язку з прогресом алгоритмів штучного інтелекту. З’ясовано комплекс заходів, спрямованих на поліпшення ситуації з захистом особистих даних.
Ключові слова: інформаційна економіка, пошук інформації, витрати пошуку, асиметрія інформації, приватність споживачів, витоки даних, захист особистих даних.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2019.56.0.3001
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.