ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ ТА ПРИВАТНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ В ЕПОХУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ І BIG DATA

O. Vatamaniuk

Анотація


Проаналізовано основні зміни у поведінці споживачів щодо пошуку інформації, зумовлені розвитком інформаційних і цифрових технологій. Показано, що збереження приватності споживачів різко усклад­ню­єть­ся у зв’язку з прогресом алгоритмів штучного інтелекту. З’ясовано комплекс заходів, спрямованих на поліпшення ситуації з захистом особистих даних.

Ключові слова: інформаційна економіка, пошук інформації, витрати пошуку, асиметрія інформації, приватність споживачів, витоки даних, захист особистих даних.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2019.56.0.3001

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.