СИНКРЕТИЧНА ПРИРОДА ТЕОРІЇ БІБЛІОПЕДАГОГІКИ
ТА БІБЛІОПСИХОЛОГІЇ (КОМПАРАТИВІСТИЧНА СТУДІЯ
КНИГОЗНАВЧИХ ПАРАДИГМ Д. БАЛИКИ ТА М. РУБАКІНА)

Nataliya DEMCHUK

Анотація


Вивчення суті, засад, принципів, механізмів і мотивацій складного
комплексу взаємодії автор ↔ текст ↔ читач належить до пріоритетних
завдань вітчизняного книгознавства. На початку XX століття саме він
був предметом книгознавчих парадигм Д. Балики (бібліопедагогіки) та
М. Рубакіна (бібліопсихології). Окресливши теоретичний зріз проблеми,
автори максимально втілили свої концепції у практичній діяльності й у
такий спосіб довели їх синкретичну природу.
Ключові слова: бібліопедагогіка, бібліопсихологія, бібліосоціологія,
читачезнавство, мнема, Д. Балика, М. Рубакін.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.