МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ – ГОЛОВНИЙ ЧИННИК
ОПТИМІЗАЦІЇ БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО
ОБСЛУГОВУВАННЯ
Анотація
Проаналізовано результати маркетингового дослідження читачів, що
проводилось на базі відділу комплексного бібліотечного обслуговування.
Зроблено спробу відповісти на актуальні питання щодо соціально-демо-
графічного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних
послуг, оптимізації системи обслуговування.
Ключові слова: бібліотечно-інформаційне обслуговування, бібліотеч-
ний маркетинг, маркетингові дослідження, бібліотечно-інформаційні по-
слуги, електронні інформаційні ресурси, інформаційні технології.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.