ПРОВІДНІ ІДЕЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Марина МИХАСЬКОВА

Анотація


Проаналізовано ключові поняття: “діяльність”, “музично-педагогічна діяльність”,
“принципи музичної освіти”, “принципи музично-педагогічної діяльності” у філософській
та психолого-педагогічній літературі. Визначено основні види музичної діяльності
майбутнього вчителя музики – творчість, виконавство, сприймання. Обґрунтовано
засадничі принципи, вихідні пункти теорії і практики, їх основу, навколо якої синтезуються
головні поняття та закони музичного навчання.
Узагальнюючи розглянуті підходи, виділено принципи музично-педагогічної
діяльності, зокрема: єдність свідомої та активної діяльності; цілісність й урізноманітнення
усіх видів діяльності; емоційність навчання; творчу свободу у всіх видах діяльності.
Ключові слова: діяльність, музично-педагогічна діяльність, принципи музичної освіти,
принципи музично-педагогічної діяльності.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.16.2015.3267

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.