УКРАЇНСЬКЕ КІНО В ПЕРЕДЧУТТІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ: “ВАВИЛОН ХХ” ТА “СОЛОМ’ЯНІ ДЗВОНИ”
Анотація
Звернуто увагу на заявлені в назві статті фільми, в яких
постмодерністське світосприйняття відображене у підході до
створення фільмів режисерами українського поетичного кіно 1970–
1980-х. Наголошено на тому, що саме ці фільми входять до числа
тих, які стали постмодерністським проявом внутрішнього світу
автора кінотвору і які обумовили початок укорінення в українській
кінокультурі постмодерністського дискурсу.
Ключові слова: гра, постмодернізм, міф, реальність, поліфонія.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vas.13.2013.3089
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.