Політика розділів
Статті
![]() |
![]() |
![]() |
Театрознавство
![]() |
![]() |
![]() |
Музикознавство
![]() |
![]() |
![]() |
Образотворче та ужиткове мистецтво
![]() |
![]() |
![]() |
Культурологія
![]() |
![]() |
![]() |
Матеріали та публікації
![]() |
![]() |
![]() |
Історія і теорія етномузикознавства
![]() |
![]() |
![]() |
МЕЛОТИПОЛОГІЯ – МЕЛОГЕОГРАФІЯ – МЕЛОГЕНЕЗА
![]() |
![]() |
![]() |
НАРОДНОМУЗИЧНЕ ВИКОНАВСТВО
![]() |
![]() |
![]() |
ДОКУМЕНТУВАННЯ ФОЛЬКЛОРУ
![]() |
![]() |
![]() |
РЕЦЕНЗІЇ, ОГЛЯДИ, ПОВІДОМЛЕННЯ
![]() |
![]() |
![]() |
ПУБЛІКАЦІЇ
![]() |
![]() |
![]() |
ФІЛОСОФІЯ МИСТЕЦТВА
![]() |
![]() |
![]() |
ВИКОНАВСЬКЕ МИСТЕЦТВО
![]() |
![]() |
![]() |
ЕТНОМУЗИКОЛОГІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
ХОРЕОГРАФІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
![]() |
![]() |
![]() |
ХОРЕОЛОГІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
Педагогіка
![]() |
![]() |
![]() |
БІБЛІОГРАФІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
Етномузикознавство
![]() |
![]() |
![]() |
Театрознавство. Хореологія
![]() |
![]() |
![]() |
Матеріали
![]() |
![]() |
![]() |
Рецензії
![]() |
![]() |
![]() |
МАТЕРІАЛИ. РЕЦЕНЗІЇ. ОГЛЯДИ
![]() |
![]() |
![]() |
ВІЗУАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО
![]() |
![]() |
![]() |
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
![]() |
![]() |
![]() |
СЦЕНІЧНЕ МИСТЕЦТВО
![]() |
![]() |
![]() |
ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО
![]() |
![]() |
![]() |
МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
![]() |
![]() |
![]() |
Політика відкритого доступу
Цей журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.