Мала проза Івана Франка 1900-х pp. у контексті художньої парадигми перехідної культурної епохи: модель світу і модель людини

Юрій БЕЗХУТРИЙ

Анотація


У статті на прикладі новели “Терен у нозі” та оповідання “Як Юра Шикманюк брів Черемош” з’ясовується зв’язок малої прози І. Франка з художньою парадигмою перехідної культурної епохи початку 1900-х років. Розглянуто вияв у цих творах основних виразників такої парадигми – концепції людини і концепції світу, а також деякі структурні, зокрема сюжетні особливості текстів, зроблено висновок про певну амбівалентність у підходах письменника до принципів творення художньої дійсності, що характерно для періодів філософсько-естетичних змін у літературі.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.