ПЕРЕКЛАД НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ЖУРНАЛІСТИКИ ЯК РІЗНОВИД НАУКОВОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ЖУРНАЛІСТІВ

Marian Zhytaryuk

Анотація


У публікації йдеться про одну з форм організації наукової роботи для студентів факультету журналістики, зокрема на кафедрі зарубіжної преси та інформації Львівського національного університету імені Івана Франка. Маємо на увазі опрацювання нової англомовної літератури, її адаптацію і переклад українською мовою. У межах лабораторних занять з курсу «Журналістська майстерність» студенти третього курсу ОПП Журналістика (Уляна Феняк, Олеся Згоранець, Олег Дерев’янко, Богдан Сапєлкін, Дар’я Кірвас та Юлія Буричка) переклали книжку Матс Екстрем та Маріанни Патрони «Авторитарний популізм і виклики новинної журналістики. Дискурсивний підхід» (2024, Лондон, 186 с.). Студентка першого курсу ОПП «Міжнародна журналістика» Анна Філімонова в рамках вивчення дисципліни «Основи міжнародної журналістики» переклала статтю «До експериментального розуміння журналістики: дослідження на основі мистецтва для журналістикознавства» (автори – Сандер Хьолсгенс, Саскія де Вілдт та Тамара Вітшге).

Ключові слова: наукова робота студентів, наукова робота викладача, новинна журналістика, нова англомовна література з журналістики, авторитарний популізм в медіа, експериментальне розуміння журналістики через мистецтво.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ekström, Mats, Patrona, Marianna (2024). Authoritarian Populism and the Challenges for News Journalism. A Discourse Approach. Edition1st Edition. First Published 2024. eBook Published 29 August 2024. Pub. Location London, Imprint Routledge, pages 186, ISBN 9781003390152, https://doi.org/10.4324/9781003390152

Hölsgens, Sander, de Wildt, Saskia & Witschge, Tamara (2020). «Towards an Expe­rientialist Understanding of Journalism: Exploring Arts-based Research for Journalism Studies». Journalism Studies. Volume 21, Issue 7: Meeting a Digital Demand: Advancing Methodological Knowledge in Journalism Studies. P. 928-946. Published online: 13 May 2020. https://doi.org/10.1080/1461670X.2019.1703121

Екстрем, Матс, Патрона, Маріанна (2024). Авторитарний популізм і виклики в новинній журналістиці. Дискурсивний підхід. Видання 1-е. Переклад: Уляна Феняк, Олеся Згоранець, Олег Дерев’янко, Богдан Сапєлкін, Дар’я Кірвас та Юлія Буричка. Рукопис: особистий архів М. Житарюка.

Навчальний план підготовки бакалавра з галузі знань 06 за спеціальністю 061 – Журналістика ОПП Журналістика (2024). https://journ.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/09/2024_Navchalnyy_plan_bakalavry_denna_forma.pdf

Навчальний план підготовки бакалавра з галузі знань 06 за спеціальністю 061 – Журналістика ОПП Міжнародна журналістика (2024). https://journ.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/09/2024_Navchalnyy_plan_bakalavry_mizhnarodna_denna_forma.pdf

ОПП Журналістика (2024). ЛНУ ім. І. Франка. https://journ.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/09/OPP-ZHurnalistyka-bakalavr-2024-.pdf

ОПП Міжнародна журналістика (2024). ЛНУ ім. І. Франка. https://journ.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/09/OPP-Mizhn-zhurn-2024-B-sayt.pdf

Переможець Всеукраїнського шекспірівського конкурсу (2025). Сторінка факультету журналістики ЛНУ ім. І. Франка. https://journ.lnu.edu.ua/news/peremozhets-vseukrainskoho-shekspirivskoho-konkursu

Стандарт вищої освіти першого (бакалаврського) рівня. Спеціальність 061 – Журналістика (2019). Наказ Міністерства освіти і науки України 20.06.2019 р. № 864. https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2021/07/28/061-Zhurnalistyka-bakalavr.28.07-1.pdf

Сторінка кафедри зарубіжної преси та інформації ЛНУ ім. І. Франка https://journ.lnu.edu.ua/department/kafedra-zarubizhnoji-presy-ta-informatsiji

Хьолсгенс, Сандер, де Вілдт, Саскія де і Вітшге, Тамара (2024). До експериментального розуміння журналістики: дослідження на основі мистецтва для журналістикознавства. Переклад Анни Філімонової. https://journ.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2014/11/Do_eksperymentalnoho_rozuminnia_zhurnalistyky_09-2024.pdf




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2025.57.13299

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.