НАВЧАЛЬНІ ІГРИ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ВИКЛАДАННЯ ЖУРНАЛІСТИКОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
Статтю присвячено дослідженню навчальних ігор в системі журналістської освіти. Виокремлено навчальні ігри як різновид гейміфікації журналістської освіти, з’ясовано їхню специфіку та функції, наведено приклади ігрових методик і представлено концепцію навчальної гри, яка була апробована у навчальному процесі при викладанні журналістикознавчої дисципліни.
Ключові слова: гейміфікація освіти, навчальні ігри, ігрові технології навчання, ігровий формат, дослідження ігор.
Повний текст:
PDFПосилання
Войтович, Н. О. (2022), «Гейміфікація у навчальному процесі: плюси та мінуси», Актуальні проблеми сучасного журналістикознавства : збірник матеріалів звітної наукової конференції за 2021 рік (секція «Журналістики»), упоряд. Андрій Яценко, Простір-М, Львів, 2022, с. 20-22.
Гнедіна, К., Нагорний, П. (2022), «Теоретико-практичні засади гейміфікації в освіті», Information Technologies in Education. № 3 (52), с. 7-19.
Головко, Н. (2015), «Ігрові технології як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів», Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка, т. 1, № 1, с. 17-20.
Дворянин, П. (2023), «Як за допомогою гри заохотити студентів-журналістів розвивати особистий бренд у соцмережах», Journalism Teachers Academy. URL: https://www.jta.com.ua/knowledge-base/yak-za-dopomohoiu-hry-zaokhotyty-studentiv-zhurnalistiv-rozvyvaty-osobystyy-brend-u-sotsmerezhakh/ (останній перегляд 20 січня 2025).
Дворянин, П. (2024), «Інновації у викладанні журналістики: інтерактивні методи та платформи», Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві, ред. Казімова, Ю. Р., Львів, 30 жовтня 2024, с. 69-74.
Костюк, В. (2012), «Стимулювання та розвиток творчого потенціалу магістрів-журналістів у навчальній та позааудиторній діяльності», Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, №7, (25), с. 337-345.
Лященко, Т., Гришуніна, М., Пічкур, В. (2018), «Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу», Інформатизація вищої освіти. Управління розвитком складних систем, № 35, с. 113-123.
Мединська, О. (2019), «Використання інноваційних педагогічних технологій у підготовці майбутніх журналістів», Обрії друкарства, № 1 (7), с. 95-104.
Нетреба, М., Нищик, Г. (2017), «Викладання журналістських дисциплін у вищій школі: специфіка та форми навчання», Вісник Львівського національного університету. Серія журналістика, вип. 42, с. 33-38.
Онищенко, Н. (2021), «Застосування ігрових технологій під час викладання педагогічних дисциплін у вищій школі», Актуальні питання гуманітарних наук. Педагогіка, вип. 35, т. 4, с. 260-267.
Яценко, Г. В., Яценко, А. М. (2022), «Креативні методи навчання у викладанні журналістикознавчих дисциплін», Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, т. 33 (72), №3, с. 362-366.
Яценко, Г. В., Яценко, А. М. (2024), «Викладання журналістикознавчих дисциплін: онлайн-інструменти та креативні методи навчання», за Потятиник, Б. В., Лозинський, М. В. (ред.), Журналістика і медіа в умовах суспільних трансформацій, ЛНУ ім. І. Франка, Львів, с. 146-159.
Stott, A., Neustadter, C. (2013), «Analysis of Gamification in Education», Simon Fraser University. URL: http://clab.iat.sfu.ca/pubs/Stott-Gamification.pdf (accessed 20 January 2025).
Werbach, K. (2014), «(Re)Defining Gamification: A Process Approach», In International Conference on Persuasive Technology, LNCS 8462, p. 266-272.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2025.57.13298
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
