ОСОБЛИВОСТІ ПОДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ЇЇ ПРЕДСТАВНИКІВ НА ОФІЦІЙНИХ ТГ-КАНАЛАХ

Natalia Semen

Анотація


У дослідженні розглянуті особливості подачі контенту про роботу органів державної влади та перших осіб країни в офіційних ТГ-каналах. Увага сфокусована на Телеграм-сторінках Верховної Ради України, Офісу Президента, Володимира Зеленського, премʼєр-міністра України Дениса Шмигаля. Ці платформи оперативно та регулярно подають інформацію про діяльність названих установ та осіб, тому цікаві і для українських журналістикознавців і для пересічних громадян, а медіа використовують надану інформацію у своїх матеріалах. Таке зацікавлення інформацією з офіційних ТГ-каналів державної влади та її представників можна простежити за кількістю підписників та чисельності переглядів інформаційних повідомлень на аналізованих ТГ-каналах.

Ключові слова: Телеграм; ТГ-канал; інформація; контент; медіа.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бутиріна, М., Темченко, Л. (2023), «Телеграм як середовище просування російських дезінформаційних наративів: канали, методи, фрейми», Communications and Communicative Technologies, вип. 2, с. 71–79.

Гулай, В., Воробець, Ю. (2020), «Telegram-канали як інструмент маніпулятивного впливу на формування громадської думки (на прикладі України та Росії)», Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, вип. 2 (406), с. 66–73.

Жугай, В., Кузнєцова, Т. (2021), «Особливості Телеграм-каналів як новітніх інструментів медіа: український контекст», Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, том 32 (71), № 6, ч. 3, с. 120–125.

Запорожець, В., Опірський, І. (2024), «Небезпека використання Telegram та його вплив на українське суспільство», Кібербезпека: наука, освіта, техніка, № 1 (25), с. 59–78.

Кіца, М. (2023), «Новинні Телеграм-канали: огляд, вподобання аудиторії, специфіка функціонування», Вісник «Національного університету «Львівська політехніка»: журналістика, № 2, с. 66–72.

Мудра, І., Кухарська, О. (2021), «Месенджери як перспективна платформа для розповсюдження контенту ЗМІ», Вісник «Національного університету «Львівська політехніка»: журналістика, № 1, с. 49–55.

Нинько, Д. (2024), «Найчастіше українці читають новини в Telegram – дослідження», доступно за адресою: https://amp.dw.com/uk/doslidzenna-telegram-najpopularnise-dzerelo-novin-dla-ukrainciv/a-70725230 (дата перегляду 9 листопада 2024).

Plakhta, D. (2020), “Telegram as a tool for political influence and manipulation”, Теле- та радіожурналістика, вип. 19, с. 88–94.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2025.56.13272

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.