Зміст
Історія
Велика віденська пожежа та її відблиски у буднях галицького театру
Богдан Волошинський
|
|
Критика
Молодий “Вільний театр Око” у Львові
Софія Роса-Лаврентій
|
|
“Тім Таллер”: по той бік казки
Олексій Паляничка
|
|
“Монстри руйнують висотки”
Ольга Добровольська
|
|
“Інтерв’ю з другом”
Олена Спас
|
|
“Крутень. Уривки з книги Йова!”
Данило Янковський
|
|
Антропологія страху, або романтика франківських цвинтарів
Юлія Кіщук
|
|
Говорити тілом
Ярослава Цетнар
|
|
“Площа Святої Трійці”
Марія Гапій
|
|
Вистава “Фредерік, або Бульвар Злочинів” на сцені Театру ім. Марії Заньковецької: знахідки і втрати…
Устина Вовк
|
|
Як говорять невербальні вистави?
Ганна Трошина
|
|
Стидка пам’ять у творчості режисерки Рози Саркісян
Катерина Сегет
|
|
Мости, вистави, лекції, мости...
Ганна Трошина
|
|
Практика
“Я – лише провідник”...
Лінас Зайкаускас
|
|
Художник трьох поколінь та учень двох майстрів
Андрій Александрович-Дочевський
|
|
Чим живуть та як змінюються регіональні театри України
Дмитро Гусаков
|
|
“Шкодую, що мало граю”
Ірина Кліщевська
|
|
Педагогіка
“Театр повинен бути інструментом, що розвиває дитячу уяву”
Уляна Рой
|
|
Драматургія
Бриґітта Швайґер та її “Маленька камерна п’єса”
Володимир Кам'янець
|
|
Маленька камерна п’єса
Бриґітта Швайґер
|
|