Зміст
Історія
Становлення українського професіонального театру в Галичині (60-і роки ХІХ ст.) (продовження, початок: "Просценіум" ч. 1/2001, ч. 1(2)/2002)
Ростислав Пилипчук
|
|
Я був лише скрипалем
Зиновій Булик
|
|
Лицар сцени
Михайло Резнікович
|
|
Все ґрунтується на власному знанні життя
Ярослав Стельмах
|
|
Теорія
Університет і проблема двох культур
Іван Вакарчук
|
|
Galerie Lafayette або про мистецтво інтерпретації
Доброхна Ратайчакова
|
|
Критика
Едвард Олбі в житті і на сцені
Лариса Залеська-Онишкевич
|
|
Андрій Жолдак та його "Отелло?!"
Неллі Корнієнко
|
|
Партитура творчих доріг
Олександр Чепалов
|
|
Діра як структура
Ольга Кирилова
|
|
Молоді тернопільські вечори
Майя Гарбузюк
|
|
Що там, під маскою?
Ніна Мазур
|
|
Аркан кохання – смерти
Світлана Максименко
|
|
Практика
Без секретів (продовження, поч. у "Просценіум" № 1(2)/2002)
Пітер Брук
|
|
Театр – офіційний державний бомж...
Едуард Митницький
|
|
Андрій Александрович (Уламки Словника)
Володимир Клековкін
|
|
Педагогіка
Рука
Андрій Содомора
|
|
Тріада професій
Ніна Бічуя
|
|
Перші студії
За Макмерфі!
Ольга Мурашко
|
|
Книгарня
Послухаймо голос її серця
Любов Кияновська
|
|
Шляхи до вершини
Богдана Боднар
|
|
Інформація
Шабля і сльоза Енея
Валерій Гайдабура
|
|
Про нове літочислення київської опери
Христина Новосад-Лесюк
|
|
Українська пісня у Монреалі
Леся Гаврилюк
|
|
Поновлення шедевру
Надія Труш
|
|
Драматургія
Філософія вірности
Галина Воловецька
|
|
Маргаритка
Арман Салакру
|
|