Політика розділів
ГЕРМЕНЕВТИКА. РЕЦЕПЦІЇ. ПАРАЛЕЛІ
![]() |
![]() |
![]() |
ДО ДЖЕРЕЛ: ПСИХОАНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ
![]() |
![]() |
![]() |
МОЛОДА КАФЕДРА
![]() |
![]() |
![]() |
РІЧНИЦІ. ПАМ’ЯТНІ ДАТИ
![]() |
![]() |
![]() |
ПОЛЕМІКА
![]() |
![]() |
![]() |
ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ: ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА ЕВОЛЮЦІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
МЕДІЄВІСТИКА
![]() |
![]() |
![]() |
РЕЦЕНЗІЇ
![]() |
![]() |
![]() |
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТЕКСТУ
![]() |
![]() |
![]() |
ТЕОРІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
КОНТАКТИ. РЕЦЕПЦІЇ. ПАРАЛЕЛІ
![]() |
![]() |
![]() |
ФОЛЬКЛОРИСТИКА
![]() |
![]() |
![]() |
МОВОЗНАВСТВО
![]() |
![]() |
![]() |
ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВО
![]() |
![]() |
![]() |
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФРАНКОВОГО ТЕКСТУ
![]() |
![]() |
![]() |
ОСОБИСТІСТЬ. ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. ДОЛЯ
![]() |
![]() |
![]() |
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
МОВОЗНАВСТВО
![]() |
![]() |
![]() |
ОСОБИСТІСТЬ. ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. ДОЛЯ
![]() |
![]() |
![]() |
КОНТАКТИ. РЕЦЕПЦІЇ. ПАРАЛЕЛІ
![]() |
![]() |
![]() |
Публікації
![]() |
![]() |
![]() |
Рецензії
![]() |
![]() |
![]() |
Теорія.Методологія.
![]() |
![]() |
![]() |
Інтерпретація художнього тексту
![]() |
![]() |
![]() |
Франкознавство
![]() |
![]() |
![]() |
Фольклористика
![]() |
![]() |
![]() |
ПУБЛІКАЦІЇ
![]() |
![]() |
![]() |
Рецензії
![]() |
![]() |
![]() |
Політика відкритого доступу
Цей журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.