Education in Eastern Galicia and Nation States in the first half of the twentieth century. Selected problems
Анотація
Розкрито особливості реалізації освітньої мовної політики щодо українців в першій половині ХХ ст. Дослідження ґрунтується на методології культурної антропології і міжкультурної взаємодії. Автор описує питання на основі матеріалу про дві етнічні групи, українців та поляків, який дозволяє розкрити зміст категорії «державна асимілятивна стратегія». Один із прийомів аналізу – текстологічна характеристика шкільних підручників з метою висвітлення місцевої/національної ідентичності. Розкрито процеси полонізації, деполонізації, радянізації.
Ключові слова: мовна політика, ідентичність, асиміляція, національна мова, національні цінності.
Повний текст:
PDF (English)DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.3.1799
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.