Education in Eastern Galicia and Nation States in the first half of the twentieth century. Selected problems

Katarzyna HIBEL

Анотація


Розкрито особливості реалізації освітньої мовної політики щодо українців в першій половині ХХ ст. Дослідження ґрунтується на методології культурної антропології і міжкультурної взаємодії. Автор описує питання на основі матеріалу про дві етнічні групи, українців та поляків, який дозволяє розкрити зміст категорії «державна асимілятивна стратегія». Один із прийомів аналізу – текстологічна характеристика шкільних підручників з метою висвітлення місцевої/національної ідентичності. Розкрито процеси полонізації, деполонізації, радянізації.

Ключові слова: мовна політика, ідентичність, асиміляція, національна мова, національні цінності.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.3.1799

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.