АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ГРАВЦІВ НА РИНКУ ПРЯНОЩІВ ТА ПРЯНОГО ПЕРЦЮ В УКРАЇНІ В ПЕРЕДВОЄННИЙ ПЕРІОД

Serhiі Kovshyk

Анотація


Анотація. В статті проведено аналіз основних гравців на ринку прянощів, зокрема пряного перцю в Україні, в передвоєнний період.  Встановлено групи продуктів на ринку прянощів, що були домінантними та займали найбільшу питому вагу в структурі експорту цієї групи товарів. Наведено основні країни постачальники прянощів в Україну за окремими кодами товарної групи згідно українського класифікатора товарів зовнішньо-економічної діяльності, встановлено структуру договорів згідно умов поставок та типи контрактів, за якими здійснювався імпорт. Наведено підприємства-лідери з імпорту в межах окремих товарних груп пряного перцю.  На базі кореляційної моделі проведено факторний аналіз формування ціни перцю пряного при його імпорті, проаналізовано фактори, які прямо чи опосередковано можуть вплинути на формування ціни.

Ключові слова: ринок, прянощі, спеції, приправи, пряний перець, український класифікатор товарів ЗЕД, логістика.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.