АКТУАЛЬНІ ТРЕНДИ ТА СТРАТЕГІЇ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Анотація
Анотація. Метою дослідження є виявлення головних трендів та обґрунтування ефективних стратегій бренд-комунікації в управлінні сучасними підприємствами. За результатами дослідження, актуальними чинниками форм, інструментів та змісту бренд-комунікацій сучасних підприємств є: цифровізація; пандемія COVID-19; війна в Україні; глобальна криза довіри; зростання привабливості бренду, який задовольняє актуальні людські потреби; вплив покоління «Z» на купівельну поведінку споживачів. Аналіз бренд-комунікацій ТОП-50 найдорожчих брендів України дав змогу визначити такі головні тренди ефективних комунікаційних стратегій: комунікації у соціальних мережах; чесність; емоційний зв’язок; атмосфера довіри; демонстрація національної свідомості та патріотизму; акцент на соціальну відповідальність, загальні суспільні проблеми та типові «болі» клієнтів, контент на тему загальнолюдських цінностей та моральних імперативів, турбота про здоров’я споживачів, оперативна реакція на резонансні суспільні події, колаборація (ко-брендинг), deinfluencing, UGC- контент. Зроблено висновок, що головною стратегічною метою бренд-комунікацій є формування довіри до бренду.
Ключові слова: бренд, бренд-комунікації, чинники бренд-комункацій, тренди бренд-комунікацій, стратегія бренд-комунікацій.Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.