МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ
Анотація
Анотація. Обґрунтовано, що розвиток агропромислового комплексу (АПК) вимагає ефективного стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Доведено, що зростаюча конкуренція, глобалізація ринків та зміни у споживчій поведінці змушують агропідприємства застосовувати сучасні методи просування продукції. Використання маркетингових комунікацій дозволяє формувати позитивний імідж компанії, зміцнювати її позиції на ринку та залучати нових клієнтів. При написанні статті та проведенні дослідження щодо оптимального вибору маркетингових комунікації в системі стратегічного управління просуванням товарів агропромислового комплексу авторами використано різні наукові методи. Зокрема, при вивченні теоретичних основ маркетингових комунікацій та обґрунтуванні їх ролі у стратегічному управлінні авторами застосовано методи аналізу та синтезу; для оцінки взаємозв’язків між елементами маркетингових комунікацій та ефективністю просування продукції агропромислового комплексу - системний підхід, при розробці стратегічних підходів до просування продукції в аграрному секторі застосовано методи моделювання та прогнозування. Вказані методи дозволяють комплексно оцінити проблему, виявити ефективні механізми комунікацій та запропонувати оптимальні стратегії для агропромислового бізнесу.
Ключові слова: маркетингові комунікації, агропромисловий комплекс, стратегічне управління, просування товарів, поведінка споживачів.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
