АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА
Анотація
Анотація. Сучасний процес світової економічної інтеграції забезпечує занурення національних ринків у більший і єдиний глобальний ринок для так званої віртуальної економіки. Революція в цифровій інформації з її породженням, цифровою економікою, докорінно змінила форми економічних зв’язків та інститутів у світовій ринковій економіці. Ось чому надзвичайно важливо ретельно оцінити організації, що функціонують у такому середовищі, з точки зору їхніх стратегій та основних факторів, що сприяють успіху. Проаналізовано особливості впровадження соціальних медіа в комунікаційні стратегії компаній. Основою цифрового маркетингу є використання онлайн-каналів, таких як пошукова оптимізація, контекстна реклама, маркетинг електронною поштою та, звичайно, соціальні мережі. Контакт із цільовою аудиторією має бути легкодоступним, за допомогою соціальних мереж. Конкурентоспроможність компанії зростатиме, якщо використовувати цифровий маркетинг і соціальні медіа як ефективні інструменти управлінської стратегії. Подальші дослідження в рамках впровадження передових управлінських інновацій стосуються технологій метавсесвіту та Web 3.0.
Ключові слова: управлінські стратегії, цифровий маркетинг, соціальні медіа, маркетинг, стратегія.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.