ТРАНСФОРМАЦІЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: ВІД КОНЦЕПЦІЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДО ПІДТРИМКИ СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ
Анотація
Анотація. Стаття розкриває тему корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у світі та в Україні, акцентуючи на суспільно важливі соціальні заходи в умовах повномасштабної війни в Україні. В контексті глобальних тенденцій та кращих практик КСВ та сталого розвитку в світі, автори показують, як український бізнес адаптує свої підходи до КСВ, зосереджуючись на підтримці суспільства, військових та власних працівників.
Розглянуто еволюцію КСВ-стратегії «Нової пошти» від внутрішніх ініціатив до масштабної допомоги армії, внутрішньо переміщеним особам та медичним закладам. На основі аналізу діяльності «Нової пошти», автори надають рекомендації для вдосконалення її КСВ-практик. Підкреслено важливість ефективної комунікації соціальних ініціатив, фокусування на пріоритетних напрямках ESG, інтеграції КСВ у загальну бізнес-стратегію та налагодження діалогу з громадами.
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), «Нова пошта», бізнес під час війни, соціальні ініціативи, гуманітарна допомога, сталий розвиток, соціальна стратегія, ESG.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.