СУЧАСНИЙ АНАЛІЗ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА В КОНТЕКСТІ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ

Olga Levytska, Marianna Pavlyshyn, Yevhenia Burak

Анотація


Анотація. У статті містяться результати аналізу потреб у поведінці споживача. На основі аналізу доведено, що існуючі класифікації потреб А. Маслоу, Д. Макклеланда, Е. Фромма, Л. Елбота, Дж. Кейнса, М. Туган-Барановського, К. Платонова мають різний характер. На наш погляд, деякі класифікації можна використати лише для окремих сегментів споживачів. У статті запропоновано власну класифікацію потреб споживача в сучасних умовах.

Досліджено вплив якості товару на поведінку споживача з обґрунтуванням задоволення фізіологічних потреб і фізіологічних норм на прикладі хлібобулочних виробів. Визначено вплив різних факторів, теорій потреб споживачів на глобальному рівні. Обґрунтовано вплив війни на зміни в продовольчому забезпеченні споживачів. Встановлено місце та роль потреб споживачів у системі економічної теорії в контексті продовольчої безпеки.

Запропоновано власний підхід до оцінки рівня гнучкості споживання, як важливої умови забезпечення високої адаптації споживача до умов невизначеності сучасного ринку.

Доведено, що безпечність, якість товару, на прикладі хлібобулочних виробів, й гнучка поведінка споживача є важливими умовами забезпечення максимальної корисності продукту в процесі споживання.

Ключові слова: поведінка споживачів, теорії потреб, фізіологічні потреби, фізіологічна норма, хлібобулочні вироби, безпечність, якість, рівень гнучкості споживання, рівень адаптації.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.