КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «СТРАТЕГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА»

Oksana Zhylinska, Viktoriya Makarchenko

Анотація


Анотація. У статті здійснено критичний аналіз визначення поняття «стратегічний потенціал підприємства» (СПП), формулювання власного визначення досліджуваного поняття. У роботі зазначено, що відсутність уніфікованого визначення поняття «СПП» негативно впливає на різні напрямки дослідження даного поняття, що зумовлює актуальність статті. Автори  представили дослідження поняття «СПП» з використанням алгоритму конструювання категорій та понять, що розроблений А.О. Старостіною, згідно з яким в основу аналізу дефініції покладено її трикомпонентну структуру. Такий підхід передбачає визначення поняття у контексті трьох структурних компонент: суть явища; зміст явища; результат явища. Наведена коротка характеристика кожного з семи етапів алгоритму.  Результатом проведеного дослідження є конструювання власного визначення поняття «СПП». Обґрунтовано, що сформоване визначення має значний потенціал для його практичного використання, оскільки більш чітко визначає всі структурні елементи: суть, зміст, результат, а також враховує відмінності стратегічно потенціалу підприємства від потенціалу підприємства.

Ключові слова: потенціал підприємства, стратегічний потенціал підприємства («СПП»), критичний аналіз поняття, трирівнева структура: суть явища, зміст явища, результат явища.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.