СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ РОЗВИТОК МОЛОКОПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Yevhen Mayovets, Oksana Senyshyn, Roman Khich

Анотація


Анотація. У статті детально проаналізовано індустрію добродійності України. Зазначено передумови, що визначають необхідність стратегічного маркетингового планування молочних підприємств. Автором виділено необхідність дослідження молочної галузі, що обумовлено наступними причинами: значним ринковим потенціалом та темпами розвитку; маркетингові ускладнення щодо просування молочної продукції та сезонні коливання попиту; нестабільна ситуація в галузі, яка пов’язана з незадовільним станом сировинної бази і неконкурентоспроможністю продукції. Значне зростання вартості паливно-мастильних матеріалів, віддаленість молокозаводів від сировинної бази, нерозвинена структура пунктів заготівлі в сільській місцевості, зростання вартості сировини, девальвація української валюти негативно впливають на розвиток молочних підприємств і призводять до скорочення обсягів їх виробництва.

Детальний аналіз тенденцій розвитку молочної галузі України дозволив заявити про скорочення обсягів виробництва молока та різних видів молочної продукції в Україні в період 2013-2020 рр. та виділити основні причини: скорочення поголів’я корів; підвищення закупівельних цін на основну сировину молочної галузі – молоко; низький рівень завантаження потужностей в результаті недостатньої кількості сировини; зниження попиту на молочну продукцію через недостатньо високу купівельну спроможність населення; високий рівень конкуренції з боку потужних підприємств, оснащених сучасним обладнанням і технологіями тощо.

Зазначено, що основою розвитку молочної галузі України, і, зокрема, молокопереробних підприємств, є державна підтримка цієї галузі. Доведено, що для збереження існуючої частки ринку молочні підприємства повинні застосовувати заходи рекламно-збутового просування, поєднуючи свої дії в межах реалізації заходів у сфері просування.

Ключові слова: молочна промисловість, молочні підприємства, стратегічне маркетингове планування, концепція стратегічного маркетингового планування, маркетингові заходи.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.