ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Mariia Repetylo, Myroslav Datsko, Andriy Panchyshyn

Анотація


Анотація. За останні десятиліття зросла здатність підприємств  швидко генерувати та збирати дані. Тому аналіз, інтерпретація та максимальне використання даних є процесом що потребує значної уваги через експоненційне зростання баз даних підприємств. Інтелектуальний аналіз даних передбачає пошук у базах даних потенційно корисної інформації, такої як правила, шаблони, закономірності та інші тенденції, приховані в даних. Стаття присвячена використанню у маркетингових дослідженнях сучасних інформаційних технологій, що дають змогу працювати підприємствам з великими базами даних для сегментування клієнтів, аналізу  профілів клієнтів, визначення їх потреб, тощо. В результаті проведеного дослідження були побудовані асоціативні правила для покупців які можна застосувати для кращого задоволення їх потреб та збільшення прибутку внаслідок перехресних продажів. Отже актуальність дослідження визначається необхідністю застосування методів інтелектуального аналізу даних для прийняття оптимальних рішень у маркетингу.

Ключові слова: маркетингові дослідження, методи інтелектуального аналізу даних,  асоціативні правила,  кластеризація.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.