СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА КОНЦЕПЦІЮ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ

Yevhen Biriukov

Анотація


Анотація. Розуміння та розвиток людського потенціалу дає змогу досліджувати можливості людей, максимізувати сильні сторони та долати обмеження. Це сприяє особистісному зростанню, життєстійкості та цілеспрямованості. Інвестиції в інноваційний розвиток людського потенціалу створюють кваліфіковану, адаптивну та вмотивовану робочу силу. Метою цієї статті є окреслення принципів бачення наукового дослідження дефініції «людський потенціал», а також «інноваційний розвиток людського потенціалу», формування змістовних характеристик поняття «людський потенціал» та «інноваційний розвиток людського потенціалу», обґрунтування причин використання креативності та винахідливості для інноваційного розвитку людського потенціалу та шляхів запровадження навчання, орієнтованого на майбутнє. Автором з'ясовано змістовні характеристики поняття людського потенціалу та інноваційного розвитку людського потенціалу. До змістовних характеристик концепції людського потенціалу віднесено індивідуальні можливості та здібності, особистісне зростання та розвиток, необмежені можливості, невикористані ресурси в особистості, цілісний розвиток та самореалізація, адаптивність та життєстійкість. Змістовні характеристики концепції інноваційного розвитку людського потенціалу включають такі аспекти: творче зростання та еволюцію, використання креативності та винахідливості, проривне підвищення кваліфікації, орієнтоване на майбутнє навчання та адаптацію, розширення прав і можливостей на основі інновацій, цілісний та багатогранний розвиток, культуру творчості та співробітництва. Виявлено причини використання креативності та винахідливості для інноваційного розвитку людського потенціалу: стимулювання інновацій та вирішення проблем, заохочення адаптивності та стійкості, забезпечення конкурентних переваг, посилення співпраці та командної роботи, сприяння особистісному зростанню та самореалізації, сприяння безперервному навчанню та інноваціям. У дослідженні автором виявлено індивідуальні, організаційні та командні шляхи впровадження навчання, орієнтованого на майбутнє.

Ключові слова: людський потенціал, інноваційний розвиток людського потенціалу, навчання, орієнтоване на майбутнє, характеристики, команда.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.